Gombak  - Pada minggu leas hari Khamis (19.4.2012) telah diadakan satu kursus kepengadilan softboll (express course). Manakala pada minggu ini pula berlangsungnya kejohanan softboll peringkat negeri. Tuan rumah adalah gombak. Tup tup terus jadi pengadil. Mula-mula itu jadi arm base. Elak punya elak akhirnya kena juga aku jadi plate arm. Ok juga la. Memang aku tak nafikan pada mulanya sangat menakutkan. Setelah jaga lebih kurang 3 plate, boleh la
Kejohanan telah selesai. Namun keletihan dan kehitaman tetap terasa. Semoga ia ,menjadi satu pengalaman yang berguna buat aku. Cadang nak sambung kursus kepengadilan lagi.
Semasa kejohanan aku menginap di rumah mak mertua aku di putrajaya. Aku ulang alik kerana dalam masa yang sama isteri turut berkursus di kuala lumpur.Seronok juga, namun penat....

Ulasan

Catatan Popular